Sommarläsningsenkät

Enkät från Bokhora:

1. Bäst i sommar?

Jag väljer mellan Blonde och Bengt Ohlssons Syster. Har nog inte skrivit om den sistnämnda, men det var en läsupplevelse som berörde!

2. Sämst i sommar?

Har inte haft något riktigt bottennapp. Sämst med min sommar har nog blivit att det inte blivit en enda dag på stranden. Alltså ingen strandläsning!!

3. Vad har du helst läst på stranden?

Se ovan!

4. Var har du läst mest?

I sängen. Har smugit till mig en del lästid på morgnarna, när jag egentligen borde ha sovit efter oroliga nätter (ettåringen sover inte särskilt bra, tyvärr).

5. Har du haft något läsprojekt under sommaren som du lyckats eller misslyckats med?

Mitt enda projekt var nog att läsa Blonde, som länge funnits på min att-läsa-lista, och det lyckades jag ju definitivt med. Oj vad jag läste!

6. Nämn en ny bok som du har köpt i sommar!

Köpte ju en bok igår, men den är ju inte helt ny – utan ett kompletteringsköp. Däremot har jag beställt från Adlibris. Mer om det snart!

7. Vad ser du fram emot att läsa i höst?

Maria Svelands nya!

3 responses to “Sommarläsningsenkät

  1. Hej Eva!

    Skulle du rekommendera Blonde? Trots att jag är ett sådant Oates-fan har jag inte läst just den, även om jag vid något tillfälle köpte Blonde som present till min syster.

  2. Pingback: Så blev 2010 | En full bokhylla är en rikedom

Kommentera

