Vafan…

min blogg har helt plötsligt, och utan min inverkan, fått ett nytt tema. Inget jag valt, inget jag skulle välja. OCH alla mina widgets har försvunnit. Hur gick detta till? GRRRRRRRRR!!!

6 responses to “Vafan…

  1. Pingback: Nytt utseende | En full bokhylla är en rikedom

  2. Jag hittade också alla mina widgets där nere, efter att mitt tema bytts. Men det värsta är ju att temat jag hade (tror att det var samma som dig?) verkar ha försvunnit helt, så nu måste jag försöka hitta ett nytt som känns okej…

    • Precis. Samma här. Och jag minns hur mycket pill det var när jag fixade det gamla temat. Varken orkar eller hinner med det nu!

Kommentera

