Ingen ordning i mina papper

Läser Ellisons blogg efter att hennes pocketkedja avslutats (min är igång en månad till) och inser att jag borde ha skrivit ner vad jag fått och vad jag skickat. Minnet är visst inte vad det ska, och ordningssinnet är.. ja, som det alltid varit.

I teorin älskar jag ordning och reda, men i praktiken är det visst inte för mig.

Ni andra pocketkedjare, hur är erat minne? Vad har ni läst och vad har ni fått? Och inte minst vad har ni skickat? Kanske lyckas vi pussla ihop hela kedjan med hjälp av några duktiga få?

7 responses to “Ingen ordning i mina papper

  1. Jag satt faktiskt med samma fundering i helgen och gjorde då en lista och lyckades faktiskt få ihop alla böcker jag fått och alla jag skickat. Men antagligen inte i rätt ordning🙂 Hoppas vi kan få ihop det, det vore roligt att se hur det gick!

  2. Kommer ihåg en del, men långt ifrån alla. Här till exempel glömt vilken bok jag skickade vidare i juli.

  3. Ja jag mindes ju inte heller alla… var duktig i början och skrev upp men sen föll det i glömska…

  4. Pingback: Kommer snart: en sammanfattning « Bokstävlarna

  5. Jag har alla böcker uppskrivna, så det kommer en sammanfattning så snart jag har tid. Kan vara till lite hjälp för den avslutade kedjan, hoppas jag.🙂

  6. Pingback: Pocketkedjan: Ett drygt halvår revisited | En full bokhylla är en rikedom

Kommentera

