Pocketkedjan: Ett drygt halvår revisited

Kommer ni ihåg att jag skrev om min oordning? Idag när mitt sjunde pocketkedjepaket damp ner i brevlådan (där det trängdes med makens många 30-årspaket och gratulationer!) satte jag mig ner och försökte komma ihåg alla fina böcker jag fått. Det gick över förväntan. Det är egentligen bara de första tre paketen som minnet tryter lite om, och så snart Cia skriver vad HON i sin tur fick så har jag hela min kedja klar för mig. Så när som på nästa och sista paketet så klart!

Listan kommer i mitten på september då kedjan är avslutad. Då ska jag också försöka skriva lite mer om de böcker jag läst men inte recenserat ännu. Tiden flyger, som man säger!

2 responses to “Pocketkedjan: Ett drygt halvår revisited

  1. Väntar också på att andra ska bringa klarhet i min oordning. Har skrivit ett inlägg om de första böckerna, men sedan är det kaos!

  2. Jag tror att jag har koll på vad jag fått (och skickat) men jag filar vidare på ett inlägg som kommer nästa månad efter sista paketets ankomst.

Kommentera

