Förutom att läsa…

.. sjunger jag i kör.

Åh vad härligt det är. Jag var tillbaka igår efter en termins uppehåll. Var så så nära att skylla på förkylning och fördröja premiären en vecka men stack i sista stund dit. Det var faktiskt precis så avslappnande, euforiskt och spännande som jag mindes det. Och jag kan inte ens sjunga!

Vad gör ni helst när ni inte läser?

2 responses to “Förutom att läsa…

  1. Kör är roligt! Jag är inte med i någon just nu, men igår började jag med Kyudo som är japanskt bågskytte vilket verkar jätteskoj! =)

  2. Tack! Jag tog mig genom dagen! Och mina goa familj väntade på mig när jag kom hem med kramar.

    Det låter jätteroligt att sjunga i kör. Det jag gör förrutom att läsa är att jag har börjat jogga med en granne en gång per vecka. Det är oväntat skönt! Jag som trodde att jogging inte var något för mig!

Kommentera

