Slå mig på fingrarna!

Varför kan man inte låta bli att sticka dem i syltburkarna som står överallt? Ni ska bara veta hur sugen jag är att haka på Tegelstensutmaningen. Men med hänvisning till det här är det nog bäst att jag låter bli va?

8 responses to “Slå mig på fingrarna!

  1. Jag tycker du ska haka på utmaningen ändå!🙂 men det är inte så konstigt eftersom jag har startat den.

    • Haha! Vänta nu, var det så att jag undermedvetet lade ut det här inlägget för att bli övertygad? Måste nog gå till psykologen en sväng!

  2. Visst är det svårt att låta bli syltburkarna. Det finns så många, överallt!
    Har du några speciella tegelstenar som du skulle vilja läsa om du hakar på?

    • Nja, det står ju en hel del därhemma. Men det är också en definitionsfråga. Tror jag ska gå igenom hyllan och se vad det är jag har att läsa. Något kanske faktiskt klassas som tegelsten och vips, så har jag hittat mitt kryphål!

  3. Ja, man vill alltid läsa mer än vad man hinner!

    Vad kul att du också tänkt på det där med barnböcker!

  4. Vill med börja på den då har jag har ett par lånade tegelstenar i en hög som behöver läsas. Men sett i retrospekt så brukar det aldrig gå bra med läsutmaningarna jag påbörjar, kanske kan man istället ansluta sig efter att böckerna är utlästa så man vet att man klarar dem…eller är det väldigt fusk ?🙂

    • Jag är inne på samma ”bakväg”, klart det är lite fusk men vakatten man får förhoppningsvis trevlig läsning i alla fall!

  5. Den där tegelstensutmaningen är ju livsfarlig. Jag förstår inte riktigt hur jag ska hinna med att läsa de tre (!) tegelstenar jag har åtagit mig, men på något sätt lär det väl gå…😉

Kommentera

