Pocketkedjan: Sista paketet

Nu är det dags. Visst kändes det som om pocketkedjan skulle vara för evigt när vi drog igång? Nu är det tid för sista kedjans sista paket. Själv skickar jag mitt i dagarna, och när jag fått iväg det och fått mitt paket (som jag vet att Marie klurar på för jag fick ett spännande mejl förra veckan) kommer jag att publicera en lista över de böcker jag fått och skickat. Den är inte komplett för mitt minne är uselt, men så småningom och med hjälp av er andra ska vi nog få ihop det!

Sådär, iväg till brevlådorna nu om ni inte redan skickat ett extra fint sista paket!

One response to “Pocketkedjan: Sista paketet

  1. Blir spännande att se listan sedan!

Kommentera

