Idag har jag..

.. passerat bokhandeln där det är 75 procent på allt två gånger utan att gå in.

9 responses to “Idag har jag..

  1. Hur klarade du av det?????

    Att få nya vänner av att bokcirkla är ju som grädde på moset!🙂 Jättekul!!!

  2. Suck, jag kunde inte låta bli…

  3. Erkänn – bokhandeln är stängd när du går förbi!

  4. Själv blir jag rusktigt nyfiken på var jobbet är.;) Ska inte pressa dock. Jag kanske tar en tur förbi idag eller imorgon igen också……….. Rätt rensat nu dock..

  5. Jag bryr mig inte om var jobbet är, men bokhandeln, bokhandeln??

  6. Det är ingen hemlighet att jag jobbar som webbredaktör på Skånskan.se, som har kontor mitt emot Caroli – där bokhandeln ligger!🙂

Kommentera

