Bokmässepirr

Fick bokningsbekräftelse från Bokhore-Helena idag. Nu är restaurang bokad för torsdagskvällen. Årets bokhögtid närmar sig med stormsteg. Tjohooo!

8 responses to “Bokmässepirr

  1. Wee! För mig som missade förra årets bokmässa pga bebisar (du med, va?) är det VERKLIGEN högtidsstund! Ska bli sååå kul! Och otroligt kul att träffa dig och en massa andra trevliga bokbloggare också, förstås.

    • Jag var faktiskt där MED bebis – lättare med en än med två… Jag deltog i en debatt som SJF anordnade. Det var jättekul men jag ser fram emot att vara där på egen hand det här året. Nu blir det nog en del seminarier och en hel del bloggträffar!

  2. Roligt! Jag kommer också.:)

  3. Jag läste just din och Vixx diskussion om IRL-träffar hos Fru E och känner att jag också börjar bli nervös. Förra året skippade jag mässan helt och skulle absolut inte vågat träffa något. Nu känns det mest kul, men pirrigt helt klart.

    • Visst är det pirrigt, men det kommer att bli jättekul! Jag tänker att det värsta som kan hända är att man sitter tyst i ett hörn och värre har man väl varit med om…

  4. Nej men sorry, jag sitter och läser på Bloglovin… Det var ju hos dig diskussionen hölls såklart. Jag är tyvärr en av snurrigaste människor jag känner…😉

Kommentera

