Mer bokmässetips

Bokbabbel listar de typer du kan räkna med att träffa på mässan. Jag bekänner mig till både 1:an, 2:an och framför allt 4:an. Du då?

8 responses to “Mer bokmässetips

  1. 1,4,8 och 10 passar in på mig🙂

  2. jag vill också vara en Kapare, hur blir man en sådan?

  3. 2, 4, 8 bekänner jag mig till =)

  4. Åh vad jag blir avis på alla er som ska på mässan! Jag hade garanterat varit typ 8 och möjligtvis 10:an eftersom jag direkt när jag läste punkten kände ”Åh finns det gratispryalar?!?!” Pinsamt men den bjuder jag på.😉

    • Det kommer nya mässor, och nya gratisprylar! Synd att du inte ska dit den här gången, det är alltid roligt att träffa bloggare man följer!

Kommentera

