Bloggträff

image

Svettigt, högljutt och naturligtvis jättetrevligt!

13 responses to “Bloggträff

    • Två problem: jag kan inte länka i mobilen, och vissa vill vara anonyma. Kolla bokhorornas bokmässeblogg för bilder och länkar från middan igår!

  1. Fullbokhylla: Jag kollade det sen. Det var rätt kul🙂

    Ha en fin dag på mässan idag!

  2. Ja det var en svettig tillställning, jag kände att jag var tvungen att gå innan barnet slutade upp med att uppföra sig… Kul att ses!

    • Tyckte hon skötte sig utmärkt. Tack för lånet! Det var kul att träffas igen. Undrar vem som har bäbis nästa år..

      • ja, hon skötte sig men det var på upphällningen. varm o trött är ingen höjdarkombination…
        Jag såg inga uppenbara kandidater på fikat iaf men mötte en rejält gravid kvinna på mässan o mindes förra året med en rysning.

  3. Det var väldigt trevligt igår, om än lite varmt som Maria skriver, hade gärna stannat längre om inte haft ett tåg att passa…

  4. Trevligt att träffas igår!

  5. Det var svettigt men verkligen jättekul att träffa alla.

  6. Kul att träffa alla! vi syns väll igen nästa år?

Kommentera

