Tung last

image

Hittills mest barnböcker!

7 responses to “Tung last

  1. Åh, ser att du skaffade ”proggiga barnböcker” den stod jag o bläddrade i men köpte aldrig. Ser fram emot rapport vad du tyckte

  2. Hej hej, imorgon dyker jag upp på mässan. Syns vi där måntro?

  3. Ojojoj, ja det var lite mer än jag kom hem med. Fast Olika-böckerna om Tessla och Dojo fick jag också med mig. De gick hem! Och Dojo kan till och med en nästan-två-åring uttala bra, märkte jag snabbt.

    • Tessla tycker jag verkar fantastisk. Dojo föll inte riktigt mina vuxenögon i smaken, men jag har ännu inte visat dem för den som faktiskt ska ha åsikter. Ska bli spännande att se vad han tycker. Rapport kommer på Lilla bokhyllan!

  4. Pingback: Eftermässenkät | En full bokhylla är en rikedom

Kommentera

