Packning: Ett dåligt samvete

Ska till Stockholm över dagen idag (fackligt möte) och får lite lästid på tåget. Med mig tar jag Bengt Ohlssons Kolka, som jag egentligen borde ha läst klart för länge sedan – den ska recenseras 1 oktober…. (Och nu pratar vi kultursidesrecension, inte flummig bloggrecension😉 )

2 responses to “Packning: Ett dåligt samvete

  1. Ha ha! Förstår vad du menar vad gäller skillnaden mellan de två… Lycka till! Det låter lite prestationskrävande, men det fixar ju du!

  2. Lästid på tåget… vad skönt!!!

    Hoppas du hann läsa boken! Lycka till med recensionen!🙂

    Jag ser nästan aldrig DVD. Är inne i en period då jag har lite svårt att komma mig för att titta på film. Men det vänder säkert snart!

Kommentera

