Cirkelkonsekvenser

Lyssnar äntligen på P1:s Albertecirkel. Yey för tåg! En bieffekt är att jag börjar gilla GW Persson. Var ska detta sluta?

5 responses to “Cirkelkonsekvenser

  1. Haha, jag gillar redan GW, han har humor och det är kul med någon som rör om i grytan lite även om jag inte alltid håller med..

  2. Åh, jag ska också lyssna på den så småningom! Boken står och väntar på att jag ska börja läsa och då ska jag lyssna där det passar sig också. Men det får faktiskt dröja ett litet tag till, först ska jag försöka hänga med simultant när de läser Jane Eyre med start den 1 november!

  3. Påminnelse om torsdag. Du kan väl skriva en rad här igen eftersom många av de som anmält sig läser här. Längtar.

  4. Och jag svarar. Ska bli kul!

Kommentera

