Och vinnaren är…

Nobeltävlingen är avgjord, och pristagaren har lottats fram bland dem som svarade rätt på utslagsfrågan. För ingen gissade ju på Mario Vargas Llosa. Tänk vad häftigt det varit om någon gjort det!

Vinnaren bor inte i tidningens närområde, så jag är naturligtvis nyfiken: är det en bokbloggare?

8 responses to “Och vinnaren är…

  1. Det är inte Paperback Lover då? Hon heter i alla fall Maria, och jag är nästan säker på att hon bor i Hägersten (vilket jag baserar på att hon skrev så mycket om boken Hetero i Hägersten).

    • Jag får luska lite. Har du hämtat dig från synliggörandet igår?

      • Nä, jag sitter fortfarande och bearbetar det hela 🙂

        (Det betyder att jag funderar på vad jag ska skriva på bloggen, men har inte hunnit komma till skott för att jag föreläst fram till nu. Men det var väldigt trevligt igår kväll, och tack så hemskt mycket för boken.)

  2. Haha, det är ju jag! Sicken flax!
    Jag som i nån slags panik gissade på Ko Un och Asien hihihi!

  3. Jag skulle kunna tänka mig att vinna någonting för att jag gissade rätt på Paperback 😉

  4. Åh, men det VAR ju någon bloggare som gissade på Llosa, nu minns jag inte vem. Tänk att faktiskt ha prickat in det.

Kommentera

