Igenkänning

Sedan kastar man sig ut i folkhavet, och är ensam.”

Saga i Gun-Britt Sundströms Oppositionspartiet

Tidig morgon på facklig resa och jag har precis avslutat ovanstående och slungats tillbaka till gymnasietiden. Jag önskar att jag läst den i trean, det hade jag behövt!

4 responses to “Igenkänning

  1. Fantastiskt citat! Verkligen träffande.

  2. Gun-Britt Sundström

    Gun-Britt med ett n, snälla!

    • Vad pinsamt! Jag ber om ursäkt, och får försvara mig med att jag stavade rätt i de två första inläggen om boken. Än en gång förlåt!

  3. Pingback: Så blev 2010 | En full bokhylla är en rikedom

Kommentera

