Anmäld!

Nu har jag anmält mig till Pocket&Påhitt. Ska bli kul att klura ut ett paket, och att få ett så klart.

Lite skönt också med ett engångsbyte, man är lite matt efter pocketkedjan, eller vad säger ni andra som var med?

3 responses to “Anmäld!

  1. Är i valet och kvalet, var väldigt rolitg sist jag var med i våras. Mest att sätta ihop ett paket faktiskt. Men jag har inte läst böckerna jag fått, och det står massor med flera olästa i hyllan, liksom….:)

  2. Absolut inte matt! Jag har oxå anmält mig.

Kommentera

