En promenad och dess konsekvenser

image

Där vi bor just nu går man helst inte ensam ut och promenerar på kvällen den här årstiden. Kände ändå att jag ville ut efter innedag med sjuklingen och hamnade – bara därför, det skulle aaaaldrig ha hänt annars – på den kvällsöppna bokhandeln. Där var det rea på Labanböcker.

Så det kan gå!

7 responses to “En promenad och dess konsekvenser

  1. Underbart!=) Som julafton för sjuklingen!

  2. Vågar du avslöja var? Vi har 3-årskalas här nästa vecka så kanske ska ta en sväng.

    • Akademibokhandeln på Entre! Strunta i de nya som de kränger med plastfigurer – det är böcker som bygger på filmer som bygger på böcker.. ja, du hör ju. Hur som helst var originalen billiga, 39 kronor för småböcker, kollade inte pris på de större…

  3. Det var Ödet, det!

    Tänk vad kul ni ska ha i morgon; jag hoppas att du köpte 16 olika böcker, så att du slipper läsa samma bok om och om igen.

    (Jag ska också vabba i morgon, men jag tror att vi kan se hela fem myror-boxen igen. Fyra dvd:er, det är grejer det; jag kanske t o m kan jobba lite samtidigt.)

  4. Pefekt tajming, maste jag saga!
    Hur manga blev det…?

    • Tre, varav en om julen så den har jag lagt undan bland de andra julböckerna. Dem plockar jag nog fram första advent!

Kommentera

