Jag kanske blir med bibliotek!

Håll tummarna imorgon. Då skriver vi kontrakt på vårt drömhus!

8 responses to “Jag kanske blir med bibliotek!

  1. Ooooo. Jag håller tummarna!
    (Om du visste hur många hus vi ratade när vi letade för några år sen, bara för att det inte fanns något rum som var lämpligt för bibliotek.)

    • I det här huset – som jag snart får kalla vårt, bara lite kontraktsskrivning och en besiktning to go – finns egentligen två biblioteksmöjligheter, antingen ett rum eller en del av vardagsrummet. Får nog dryfta den problematiken (lyxproblem men dock!) här när allt är klart!

  2. Jag håller tummarna! Lycka till!

  3. speciellt hus med biblioteksmöjligheter håller jag extra hårt mina tummar för!

  4. Haller tummarna!!

  5. Oh härligt! Du måste förstås lägga upp bilder sedan när inflytt är klar och biblioteket på plats!

  6. Åh, vad spännande!!!

Kommentera

