Bokbloggsjerka 13: Läsning pågår

Jerka igen. Tror jag glömde förra veckan va?

BERÄTTA OM BOKEN/BÖCKERNA DU LÄSER JUST NU (EN DEL KANSKE KÄNNER IGEN DEN HÄR FRÅGAN OCH DET ÄR MYCKET RIKTIGT EN FAVORIT I REPRIS):

Jag läser inte så mycket för närvarande, även om det ser ut så i högerspalten. Jag har varit så himla trött, och det har varit så mycket på gång, att sedan förra helgens läsorgie har det inte blivit en sida läst. Förrän idag på lunchen då jag lägligt nog hade Christine Falkenlands Min skugga i handväskan. Blev fast på första raden, så det bådar gott (om än inte för Combüchen, som jag hade så höga förväntningar på men inte lyckas uppbåda någon entusiasm över…)!

8 responses to “Bokbloggsjerka 13: Läsning pågår

  1. Pax att få låna! Jag blev helt till mig när jag såg att hon kommit ut med en ny (?) bok. Jag är helt såld på hennes språk! Men varför hittar jag den varken på adlibis eller bokus?

    • Om du menar Combüchen så är den ny, menar du Falkenland så köpte jag den på antikvariat, den är från 98! Klart du får låna sen!

  2. Helt utanför ämnet har jag nu grunnat på vad det vad du sa, som jag ville låna, på Bokmässan. Hjälp!

    • Var det inte att min kompis har köpt varje års nobelpristagare till sina barn sedan de föddes, och du såg chansen att köpa böcker på ”annat konto”?😉

  3. Jo, det var det, himla smart grepp. Nu har jag sparat det för framtida bruk🙂

  4. Det är inte alltid att livet ger en nog tid till att njuta böcker. Har själv haft en jobbig vecka med mycket skola, så nu är det så skönt att mysa hemma framför brasan med sambon och min bok🙂

  5. jag som just har Spill i min hög, är den inte bra alltså?

Kommentera

