Bortskämd

image

Inte nog med att maken bakar morotskaka, jag har dessutom fått ett finfint paket!

Böckerna verkar spännande och filmen är en sådan jag stått och hållit i flera gånger. Vi ska faktiskt se den direkt!

Tack min bokvän, i helgen ska jag shoppa loss till dig!

7 responses to “Bortskämd

  1. Kul med paket! Ska ta och öppna mitt nu…

  2. Evanovich är urrolig! Om du gillar One for the money så finns det en 14-15 böcker till i den serien du kan läsa. Jag älskar dem!

  3. Evanovich är en favorit och det ska bli kul att se vad du säger om filmen, den har jag funderat på att se…
    När jag ser alla fina paket ångrar jag lite att jag aldrig anmälde mig till bokbytet den här gången

  4. Kul att du gillade paketet. Ser fram emot att hitta ett eget grönt paket i brevlådan under nästa vecka.

  5. Underbar blogg! Titeln är ju lysande, håller med till fullo 😀

Kommentera

