Busy busy

Inser just att jag har över 1000 olästa blogginlägg i bloglovin och nästan (nåja) lika många oskrivna. Det är helt enkelt mycket nu.

Förresten är jag husägare. I februari blir vi med bibliotek!

5 responses to “Busy busy

  1. Ibland har jag också så många olästa på bloglovin. Och har jag tid en morgon eller kväll när jag bara vill koppla av med en kopp kaffe så är det mysigt att sitta och klicka igenom alla inlägg. Men ibland blir jag ju jättestressad av det med! =)

    Jättemysigt att du skaffat hus och får ett bibliotek. Vi ska också flytta till en trea och då får jag ett eget bibliotek också! =D Lycka till med allla inläggen nu =)

  2. Vad kul att få ett eget bibliotek.🙂

  3. grattis till husägandet!

  4. Hurra! Gratulerar till huset! Hoppas det blir så bra som du tänkt dig! Vad gäller att ha massor med olästa inlägg känner jag igen det. Om man skulle läsa igenom alla bloggar man vill och alla inlägg så skulle man ju aldrig hinna läsa några böcker.;) Man får ta lite då och då, som det kommer..;)

  5. Jag tycker det lätt blir en stressfaktor med för många olästa inlägg (i google reader i mitt fall). Jag brukar försöka sträva efter att hålla mig under 100. Häromdagen tog jag bort några prenumerationer på bloggar jag sälla läser men som producerar en väldans massa inlägg. Det var skönt. Nu växer inte högen med olästa inlägg lika snabbt.

    Problemet om man ha för många är ju att jag då läser inläggen när de är kanske en vecka gamla och då kan jag missa att vara med i intressanta diksussioner som sker i kommentarerna.

Kommentera

