Minsann

Har precis läst ut Johanne Hildebrandts Förbannade fred och vad ser jag inte när jag vänder upp baksidan?!

”Hildebrandt skriver enkelt, underhållande och medryckande” Calliope books

Kul!

Även Hyllan är citerad. Minsann!

6 responses to “Minsann

  1. Men gud vad roligt! Cred, cred! Blir sugen på att köpa enbart pga det.;)

  2. Vaaa? Är jag? Jag skrev inget översvallande och citervärt i min recension? Fast visst var den ju bra…🙂
    Vad står det i citatet?

    • Det var lite lustigt, för just ditt citat var just inte så översvallande – och väldigt kort. Nästan så att man gissade att de hade klippt bort ett ”men”. Ska kolla exakt vad det stod när jag kommer hem till bokhyllan!

  3. Va? Det har inte jag sett – men så kul! Även om det på citatet låter lite mer positivt än det gör om man läser hela min recension🙂

Kommentera

