Mysterium

Ibland bevakar jag böcker som inte finns!

Jag märkte just att jag bevakar en ”okänd” bok hos Bokus. Jag misstänker att det är en McCall Smith-bok som jag satt på bevakning långt innan den kommit ut och så har den bytt titel. Kan det vara så enkelt?

2 responses to “Mysterium

  1. Hahahahahaha, vad roligt! De måste ha plockat bort boken, men då borde din bevakning väl också ha plockats bort? Måste kolla mina bevakningar jag också…:)

  2. Jag tror det är en spökhistoria, jag. 🙂

Kommentera

