Med körsbär på toppen!

Jag har fått en fin utmärkelse från bloggen Bokmärkt hos Hundöra (förresten min allra första hemliga bokvän!) och jag vill på detta sätt tacka så hemskt mycket.

I gengäld förväntas jag berätta om tre favoritförfattare och här sitter man ju på pottan. Det ÄR JU SÅ SVÅRT med favoriter. Men jag kan ju upprepa mig i det oändliga.. och säga Claqué. Om någon missat att jag avgudar hennes Pellaböcker så vore det ju tråkigt, så nu säger jag det igen. Om någon dessutom missat namnet Carina Burman så borde denna någon nog skaffa läsglasögon, och om hen dessutom lyckats förbise att jag läser allt av Alexander McCall Smith så är det nog lika bra att inser att den här bloggen inte är något för henom (eftersom hen läser så förbarmligt illa)…

Så var det det där med att skicka vidare. Jag säger så som så här: Kolla här vad många bra bloggar det finns!

Kommentera

