Tålamodsprövning

Datasystemet på jobbet krånglar. Man skriver tre ord, sedan ska datorn tänka lite. Visst, jag kan fortsätta skriva men ser inte vad jag skriver och kan inte vara helt säker på att bokstäverna verkligen tickar fram så småningom. Snacka om frustrerande. (Ha, där tickade de sista meningarna faktiskt fram!)

Och bloggar kan jag inte läsa, för alltihopa hänger sig varje gång jag ska öppna en nya sida. SUUUUUUUUCK!

One response to “Tålamodsprövning

  1. Jag väntar också på Niffeneggers nästa!!!

Kommentera

