Tillbaka med: Bokbloggsjerka!

Har varit dålig på att jerka på sistone, men nu är jag back on track!

Annika vill veta: VAR LÄSER DU HELST? (VID KÖKSBORDET, I SÄNGEN, I SOFFAN…)?

Svaret för min del är nog soffan. Det brukade vara sängen, men sedan sonen sover i egen säng i vårt sovrum vill jag inte ha lampan tänd när jag lägger mig utan läser i soffan tills jag går och lägger mig. Inget ultimat upplägg eftersom teven traditionsenligt står vid soffan… Men jag håller ut till februari då vi flyttar till hus och får bibliotek!

För övrigt läser jag ju lite var det passar. Vid middagsbordet om jag är ensam, detsamma vid lunchbordet på jobbet, på café och gärna på tåg och bussar.

2 responses to “Tillbaka med: Bokbloggsjerka!

  1. Vad härligt att flytta till hus och få ett bibliotek. Hoppas du ändå får mycket lästid innan dess🙂

  2. Visst är det härligt med ett rum för läsning, vi har ett arbetsrum som man riktigt kan boa in sig i! Jag gillar tåg också, om man har en tyst granne. Senast jag åkte till Stockholm hade jag tre damer runt mig som hade så trevligt hela vägen…

Kommentera

