Julkalender: Lucka 6

Välkommen till En full bokhyllas julkalender 2010!

December 2010 blir frågesportens månad på bloggen. Svara i kommentarsfältet, och länka gärna till julkalendern i din egen blogg!

När julen är över kommer jag att lotta ut ett fint bokpris bland alla som varit med och svarat, du får en lott per (rätt) svar så missa ingen lucka!

Lucka 6:

Vem har skrivit kåserisamlingen Skaffa julgran? Vad heter denna fantastiska författares mest kända huvudperson?

Bonus: Det är inte bara jag som älskar henne. Har du inte läst hennes böcker, så sätt igång vetja! Och berätta för mig vad du tyckte! (Anna – ge henne en chans till!!)

10 responses to “Julkalender: Lucka 6

  1. Författaren är Anna-Lisa Wärnlöf och den kända huvudpersonen är Pella!🙂

  2. Anna Lisa Wärnlöf
    Pella

  3. författaren är såklart Anna-Lisa Wärnlöf och huvudpersonen heter Pella

  4. Anna Lisa Wärnlöf
    och Pella

  5. Anna Lisa Wärnlöf mest kända huvudperson är Pella!

  6. Vad man lär sig genom alla härliga bloggar.. Pinsamt nog kände jag inte till denna Anna Lisa Wärnlöf och hennes mest kända huvudperson Pella..

    Det är nog menat att jag skall läsa hennes böcker för min mamma hette Anna Lisa och min allra bästa vän heter Pella🙂 Så nu vet jag vad jag skall låna på bibblan nästa gång..

  7. Anna Lisa Wärnlöf
    Pella

  8. Pingback: Julig | En full bokhylla är en rikedom

  9. Okej då, bara för att det är du som önskar🙂 Vilken bok ska jag ta?!
    Och svaret är Anna Lisa Wärnlöf & Pella

Kommentera

