Cravings

Ibland funkar min ”boktarm” på outgrundliga vis. Jag läste det här inlägget och vips hade jag knappat hem två böcker. Ingen av dem är den som inlägget berör,  istället ser bokuskvittot ut så här:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Skickas inom 5-8 vardagar:
– 1 st Knit the Season (9780425236765) à 115.00 kr
– 1 st Knit Two (9780340918487) à 74.00 kr
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det är Kate Jacobs, som skrivit Livets aviga och räta, som kommit med inte mindre än två nya sedan jag läste den första. Hade hört talas om att det kommit en julig en, och det var väl det minnet, med tillhörande craving, som väcktes till liv när jag läste om en helt annan mysbok.

3 responses to “Cravings

  1. jag tyckte inte om Kate Jacobsboken… lite snopet eftersom jag väntat mig lite mysläsning.. så fast jag blev sugen på boken du länkade till lyckades jag faktiskt behärska mig från att köpa.
    men jag förstår precis den där cravingsbiten!

  2. Åh, mera mys! Mys, mys, mys. Ett ord som helt klart har fått ta alltför mycket skit på sistone.:)

  3. Hahaha. Ja, så det kan bli. Och jag blev sugen på att beställa Knit the Season. Hur ska det här sluta?😉

Kommentera

