Dagens läsning:

image

Luciadagen blev vabdag…

4 responses to “Dagens läsning:

  1. Ser ut som en liten vitklädd Luciagubbe längst ner till höger.;) Skönt anti-genus-stereotypt.;)

  2. Hehe, jag önskar att det var en luciagubbe, men det är faktiskt en astronaut. Kör rymdskeppet gör i alla fall astronautens mamma, så ett rätt får den annars ganska trista boken.

  3. Vad tycker du om Boije? Jag har ju läst Stjärnor utan svindel, men hörde att den här inte skulle vara lika bra..

    • Har inte hunnit så långt. Jag tyckte också mycket om Stjärnor… och hade låga förväntningar på denna eftersom jag hört detsamma som du! Lovar att rapportera när jag läst den, den är vår bokcirkelbok till januari!

Kommentera

