Högre än alla himlar – förstaintrycket

Läste ut Boije af Gennäs senaste idag, men eftersom det är bokcirkelboken skriver jag inte om den förrän i januari, men kan inte låta bli en kommentar nu. För vad var det alla ogillade?

Läste inte recensionerna så noga – som vanligt när det gäller en bok jag vet att jag själv ska läsa – men visst var många besvikna? Säger inte att jag hyllar den i klass med Stjärnor utan svindel, men nog var jag ganska tagen när jag läst ut den! En sak är säker, jag kommer att läsa nästa!

One response to “Högre än alla himlar – förstaintrycket

  1. Jag fick krupp på det övertydliga språket och sedan var jag inte speciellt förtjust i personerna. Kanske för höga förväntningar.

Kommentera

