Nu kunde jag inte hålla mig längre

Efter att ha läst om den här, och här, och här, så gick det inte längre. Och att bara beställa en bok är väl olagligt, så jag passade på att införskaffa Tidsresenärens hustru också, eftersom jag lånade den av en kompis när det begav sig.

Dessutom har jag varit sugen på Muminvarianten av fylla-i-om-ditt-barn-boken sedan jag såg den.

6 responses to “Nu kunde jag inte hålla mig längre

  1. Det ska bli mycket spännande att se vad du skriver om Tidsresenären. Jag tyckte det var en av de sämsta böckerna jag någonsin läst ut (och det var bara av respekt för alla inom bokbloggosfären som jag faktiskt läste ut den).

    Jag vägrar till och med att lägga tid på ett blogginlägg om saken.

    • Jag har ju läst och tyckt MYCKET om, men tydligen inte bloggat om den. Det var nog innan jag startade bloggen, när jag tänker efter. Så blir det ett inlägg blir det ett i omläsningens förhoppningsvis inte kranka ljus!

      • Ja, dåså. Klart den måste stå i bokhyllan då. (Jag läser lite mer noggrant här ovan också, och inser därmed vad u menar med ”när det begav sig”). Hoppas du har kul när du läser om den😉

  2. Pingback: Tweets that mention Nu kunde jag inte hålla mig längre | En full bokhylla är en rikedom -- Topsy.com

  3. Tidsresenärens hustru har maken i bokhyllan🙂

  4. Jag håller på med The night bookmobile just nu. Och Tidsresenärens hustru är en underbar bok.

Kommentera

