Det är en bok!

image

Så det så.

6 responses to “Det är en bok!

  1. Hahahaha! Jag som trodde att rubriken var det svar du gav till folk som frågade om det var en pojke eller en flicka du har i magen.

    (När jag var gravid sa jag alltid att jag hoppades att det var en kattunge i magen. En del trodde att jag skojade.)

    • Hehehe, det ska jag börja säga. Att det är en bok alltså. Fast jag vete fasen om det inte är bättre att föda ut ett människobarn än en kantig bok, hur ont det än gör…

  2. Haha, den här beställde jag så sent som igår till jobbte! ska bli kul att läsa!

Kommentera

