Kunde ni inte varnat mig?

Kunde ingen förvarnat mig om att Vad jag älskade plötsligt blir oerhört sorglig? Så hade jag besparat de andra cafégästerna min rödgråtna uppsyn!

Skärpning!

5 responses to “Kunde ni inte varnat mig?

  1. Vad är det för en bok? Bara titeln låter ju sorglig! =D

  2. Oh, den är helt fantastiskt bra! Men sorglig. Läste Sorgesång som första bokcirkelbok och blev helt såld (gav den 9 av 10) så jag hade höga förhoppningar redan innan jag började läsa. Och för en gång skull blev jag inte besviken.

  3. Åh, men de tål det nog. jag har lipat på många ställen, bussen oftast eftersom det är där jag läser mest. Folk brukar skriva lite på sig, men sedan är der bra med det.=)

  4. Själv satt jag på flygplanet på väg hem från Tunisien och kämpade mot tårarna. Men trots det så är den en av mina favoritböcker.

Kommentera

