På tal om bokusbeställningar..

.. ni har sett att den senaste i Mma Ramotswe-serien är ute nu va? På engelska. Typiskt nog meddelade Bokus detta dagen efter att jag gjort min bokreabeställning. Å andra sidan har jag två paket att vänta och har jag tur får brevbäraren ner dem i lådan (vi har ju en låda nu, inte bara ett fack).

Har jag otur måste jag hämta dem båda på utlämningsstället i världens ände. Tydligen har vi flyttat åt fel håll för här finns inte ett enda post- eller schenkerombud! Hur ska detta gå?

4 responses to “På tal om bokusbeställningar..

  1. Men den ska ju inte komma förrän i mars, har jag lagt förhandbeställning på Amazon, måste kolla om den kanske är på väg i alla fall då.

  2. Ja, men eller hur! Varför ligger alla utlämningsställen i andra änden av universum! Bara bra att beställa få böcker i taget och sprida ut det lite så man kan få dem levererade i brevlådan.;) Å andra sidan kan man ju ha otur och bli tvungen att ta sig till det dr stället alla gångerna…. huva…

  3. Åh den bokserien är så bra! Humoristisk på ett skönt avslappnat sätt 🙂

Kommentera

