Day 20 – Favorite romance book

Favoritromantik nu när det är tio dagar kvar av utmaningen (så håll ut, ni som tråkas ut!). Känner plötsligt att jag inte läser så mycket romantik, eller så vet jag inte vad definitionen innebär. Jag läser sällan böcker som marknadsförs för sin romantik, men uppskattar så klart lite romans i mina romaner.

Jag tycker ju till exempel att Tidsresenärens hustru är en mycket romanstisk bok. Och Pappa Långben som jag nyligen läste om – vad är inte den? Så två trevliga och romantiska böcker där. Duger det?

Detta inlägg är en del i utmaningen 30 days of books.

One response to “Day 20 – Favorite romance book

  1. Nu snöar det här med, ogillar det starkt..
    När ska det ta slut?

Kommentera

