Sådär ja!

Hann faktiskt förbi Bokia på Hansa på lunchen. Ingen rolig affär, barnboksutbudet var miserabelt och det var kanske tur för min plånbok.

Hur som helst kom jag därifrån med en kokbok:

Klicka på bilden för att komma till förlaget.Undertiteln Vardagslyx på 20 minuter, fångade naturligtvis genast mitt intresse!

Pris: 69 kronor.

Sedan sprang jag på en box med böcker som jag egentligen inte skulle behöva köpa om det inte var för att ett evil ex från långt tillbaka i tiden stal alla mina Douglas Adams.

Att ha en triologi med fem volymer är ju trevligt bara det, och det här är ju böcker som jag vet tål att läsas om. Har läst dem x antal gånger medan jag fortfarande hade dem – i en amerikansk och skrikig utgåva – i min ägo.

Pris: 129 kronor.

Blir lite sugen på omläsning, men det känns som att det kanske får ligga ett tag fram i tiden. Nu vet jag var de finns i alla fall, och det känns bra. Ni förstår känslan, eller hur?

One response to “Sådär ja!

  1. En snyggebox till! Härligt!

Kommentera

