Day 22 – Favorite book you own

Meh? Är inte det en jättekonstig fråga. Man vill ju äga alla sina favoriter vilket innebär att nästintill hela biblioteket hemma består av sådana. Pass, säger jag!

Har ni någon favorit som ni INTE äger? Jag kan komma på i alla fall en, som jag letar efter på alla antikvariat med inte hittat (fast nu när jag sökte på den såg jag att den fanns på Tradera!). Den heter Sök vid nymåne av Lennart Nyblom och är en riktig liten pärla. En lustig sommarlovshistoria om en lite galen familj. Har läst den säkert tio gånger (min pappa har den) och familjens utgåva är riktigt sliten.

Detta inlägg är en del av utmaningen 30 dagar med böcker!

One response to “Day 22 – Favorite book you own

  1. Det där lät som en bok jag skulle gilla, ogillar dock när böcker försvinner ur sortimentet. Inte okej😦

    Oj, förstår att du är lite nervös, men om han har positiva erfarenheter från sin förra förskola borde det inte innebära några problem nu, om han inte kommer sakna kompisar och personal mycket vill säga…

Kommentera

