Day 23 – A book you wanted to read for a long time but still haven’t

Anna Karenina. Fast jag tycker inte Vixx gör så bra reklam för den…

Detta inlägg är en del av utmaningen 30 dagar med böcker!

4 responses to “Day 23 – A book you wanted to read for a long time but still haven’t

  1. Anna K är bra. Den är bara så tjock att man inte kan ta den med sig nånstans, och jag är bara så trött att jag somnar så fort jag börjar fundera på att tänka på en kudde…. 😉

    Men jag läser så där 10 sidor per helg i boken. Det är ungefär 2 kapitel per vecka och det är inte så illa.

  2. Kom du iväg till Mia SKäringer igår?

  3. Ah, den borde jag verkligen ge en chans till. Lanade den jag jag var alldeles for ung och orkade inte igenom den, har undvikit den sedan dess, tyvarr. Men om den ar bra sa borde jag ge den en ny chans.

Kommentera

