Day 29 – A book everyone hated but you liked

En bok som alla hatade men jag älskade? Det är ju en fråga om hur man definierar alla. Många kritiker (och bokbloggare) hatar ju Damernas detektivbyrå, till exempel, men serien är likväl en bästsäljare så det är svårt att säga att alla hatar den..

Nä, jag kan inte komma på någon. Dels har jag nog ganska konventionell boksmak, dels kan jag snarare komma på motsatsen – böcker som hyllats men som jag inte gillat nämnvärt. Men det är ju en annan fråga!

Detta inlägg är en del av utmaningen 30 dagar med böcker!

Kommentera

