Ny bokblogg

Förresten, min kompis Madeleine har börjat blogga om böcker! Hälsa henne välkommen vetja!

7 responses to “Ny bokblogg

  1. Då kollar vi in den med, har fastnat lite i ditt träsk sen jag hittade hit, bokbloggar har av någon underlig anledning inte existerat i mitt flöde tidigare.. och jag som ändå läser en hel del.

    Jo, förskolan är verkligen helt underbar, hoppas hoppas hoppas att den bli permanent till hösten.

  2. Tack, det är alltid kul att få fler läsare! =) Åh jag ser att du redan har börjat läsa vår bokcirkelbok. Jag beställde den på nätet i helgen och är väldigt sugen!

  3. Åh, jag ville verkligen slippa det här rännandet för BT och urinprov, men i två veckor ska jag väl stå ut, sen får de sätta igång mig. Kan inte gå runt som en Zombie i en månad till, det är ju helt galet. Hade du huvudvärk också med sonen?

    Ha en fin dag!

    • Nej, jag slapp huvudvärken tack och lov. Var bara trött och svullen, annars märkte jag ingenting förutom att BT var tokhögt. Jag hade tur för min MVC-mottagning låg 2 minuters gångväg från vår lägenhet. Den här gången blir det längre om jag skulle behöva täta kontroller igen..

  4. Jag har redan upptäckt henne! Malmö-bloggare får man värna om🙂

    • Precis! Madeleine är med i min bokcirkel, så det ska verkligen bli kul att läsa hennes blogg!

  5. Ja, men henne har man jutittat in hos. Kul att ni känner varandra.=)

Kommentera

