Och som ni vet kommer en bok sällan ensam

Fick besked från Bokus om att en bevakning nu fanns att köpa, så jag fick ju passa på att lägga en beställning. Förutom ovan nämnda var det ju lika bra att klicka hem Dark places, och så fick man ju kika in lite på rearean. Inte mycket kvar bland pocket och barnböcker, där jag letade, men så sprang jag på trean i den här serien. Nu hoppas vi knatten blir lika förtjust i den som i de två första!

Sedan sa samvetet att maken är lite förbisedd på bokfronten, så det blev en liten överraskning till honom också!

3 responses to “Och som ni vet kommer en bok sällan ensam

  1. Önskar jag kunde hålla ditt tempo, men senaste veckan har jag knappt klarat av att läsa twitter än mindre böcker. Förhoppningsvis blir det ändring på det nu!

    Jo, vi har en madrass under men jag är ändå nojjig, sen är det väl den bättre hörseln inför bebisankomst som gör mig lite extra spattig på nätterna.
    kram

  2. Jag håller mig borta från restrea, känns bäst för plånboken.. har flera hyllor med oläst hemma som jag behöverbeta av först.=)

  3. Ah, det blir alltid fler an en. Det kanns ju som miljoforstoring att bara skicka en, liksom….

Kommentera

