Helgens inköp

image

Skulle köpa Mortons bok till cirkeln, och erbjudandet 3 svenska pocket för 169 kunde jag ju inte motstå!

5 responses to “Helgens inköp

  1. Tänk att man faller för det knepet – varje gång.

    Vi läste också Den glömda trädgården i min bokklubb för ett par månader sedan. Tur du läst Den hemliga trädgården för bara ett kort tag sedan då det finns flera paralleller böckerna emellan. Blir roligare då!

    • Ja, det minns jag att jag läste hos dig. Ska bli väldigt spännande att läsa den just för att barndomsfavoriten nu finns färsk i minnet (till skillnad till Jane Eyre som jag bara hade ganska vaga minnen av….)!

    • Kan varmt rekommendera Bebisbekännelser. Gissar att du känner igen dig lika väl som jag gjorde!

  2. Jag faller ocksa for det knepet, varenda gang!
    ”varfor bara eeeen, nar du kan fa treeee?!”
    Bade hatar och alskar det!

Kommentera

