Fina vårbyten jag inte hinner med

Jag brukar aldrig kunna låta bli att anmäla mig till något av En bok om dagens bokbyten, men den här våren ska jag faktiskt låta bli. Jag hinner kanske slänga iväg ett paket, men jag hinner inte lägga den omtanke och fantasi bakom som jag tycker att mottagaren är värd. Men ni andra har väl inte missat? Det finns två varianter att välja på i vår!

2 responses to “Fina vårbyten jag inte hinner med

  1. .. hörde talas om bokbyte med ”godsak, te el. liknande” och överraskning. Låter kul. Håller ni fortfarande på med detta? Har ingen egen blogg men tycker att idén är toppen🙂

    Viveca

    • Du ska hålla utkik hos http://enbokomdagen.blogspot.com/ det är hon som brukar arrangera trevliga byten! Jag har en gång arrangerat en pocketkedja, och efter det är min vördnad för En bok om dagen oändlig. Det är mycket jobb. Jag tror dock att du måste ha en blogg för att vara med i hennes byten!

Kommentera

