Pilutta dig!

Med den här attityden kommer hon att komma långt!

(Ja vi och ultraljudsbarnmorskan tror att det är en lillasyster vi väntar på!)

9 responses to “Pilutta dig!

  1. Haha! Vilken fantastisk bild🙂

  2. Coolt! Sådana fina bilder fick man inte på min tid, men däremot en närbild på en pung av en rätt rolig läkare.

  3. Oj, förra kommentaren kom visst från mitt läraralias. Grattis från mig med!

  4. Grattis! Vilken haftig bild, sa sott!

  5. Det är så himla häftigt med de här bilderna! (Och förvånande hur lika ungarna är när de sedan kommer ut!) Ni måste längta rätt mycket nu, allihop!🙂

    Här är en annan förebild, förresten:

    http://bernthermele.files.wordpress.com/2009/07/albert-einstein.jpg?w=400&h=521

    • Jag tänkte också på den bilden, men den passar inte lika bra med det namn vi tänkt oss till busen när hon kommer…😉
      Och längtar, visst gör vi! Så in i vassen!

  6. Haha, jag tänkte också på Einstein.=) Vad sägs om att föda fram ett litterärt geni?;) Eller bara en väldigt trevlig och underbar liten varelse.=) Räcker gott det med.=)

  7. Bra timat av UL-personalen🙂 Defintivt något att spara till minnesboken.

  8. Haha! Underbar bild.🙂

Kommentera

