En konkret nytta med att bokblogga

Står mellan böcker och funderade just på vad jag ska ta mig an. Så läser jag ikapp Världsbokdagens bloggstafett hos den ambitiöse arrangören och efter de två första inläggen vet jag vilken bok som legat oläst i min hylla tillräckligt länge:  En halv gul sol. Med tanke på att vi i bilen på väg hem från påskfirandet lyssnade på P3 dokumentär om Biafra känns det som mer än en tanke!

Nu grämer jag mig bara över att jag inte kom på detta i tid för att ta med boken till jobbet och sätta tänderna i den redan till lunch!

3 responses to “En konkret nytta med att bokblogga

  1. Jag skule aldrig våga läsa en bok på lunchrasten, då skulle jag inte återvända till jobbet igen! =) Hoppas det går bra för dig i alla fall!

  2. Ett utmärkt val, tycker jag.

  3. Pingback: Det var en bra plan | En full bokhylla är en rikedom

Kommentera

