Paul Auster i Malmö

Nej, jag var inte där. Min bokcirkel får kanske skämmas lite för vi hade bokat träff samma kväll som New York-skildrarnas New York-skildrare kom till Malmö. Å andra sidan skulle värdinnans sambo dit, men kom snopen tillbaka då det var fullt långt innan det var dags för författaren att gå på scenen.

Själv kände jag mig trygg då jag visste att kollegorna var där. Både för att skriva artikel och för att göra webb-tv – ett inlägg jag får länka till senare då den inte ännu är publicerat! Uppdatering: Här hittar ni inslaget!

One response to “Paul Auster i Malmö

  1. Jag var inte heller där, jag var på Cecilia Bartoli på operan en bit bort i stället.=) Hade nog fått panik i folkmassan dock så är ändå glad att jag lät bli. Roligt att läsa alla rapporter dock.

Kommentera

