Statusuppdatering

Precis som förra graviditeten verkar jag ha åkt på en havandeskapsförgiftning. Låter dramatiskt, men det är ingen fara med mig eller barnet i nuläget, och mödravården har stenkoll på mig. Doktorns order är vila till måndag då det blir check-up och nytt ställningstagande. Det kan bli allt från inläggning, hemskickning eller igångsättning. Spännande tider alltså.

Som ni förstår kan bloggen få lida lite, även om jag för tillfället har gott om lästid. Jag återkommer!

P.S Om man är nyfiken på när bäbis tittar ut kan man följa mig på twitter (här), även om jag så klart kommer att meddela här på bloggen också så småningom!

3 responses to “Statusuppdatering

  1. Pingback: Om nästa bokhylleinnehavare « Den lilla bokhyllan

  2. Oj, det later laskigt!
    Vila ordentligt och kom tillbaka fit for fight nar allt ar bra igen!

  3. låter lite läbbigt

Kommentera

