Status oförändrad

Om någon undrar är det bra med mig och bäbisen i magen. Man skulle kunna tro att jag ägnar den påtvingade vilan åt att läsa, men ärligt talat ser jag mest på Gilmore Girls och twittrar! Nu har jag dessutom blivit med iphone, så nu vet jag inte hur det ska gå! Tar gärna emot tips på boknördiga appar!

2 responses to “Status oförändrad

  1. Härligt att höra att du mår bättre.
    Bästa, bästa tycker jag är att man kan låna böcker från biblioteket via elib på iphonen. Kanske verkar konstigt till en början men jag älskar det och lånar böcker nu hela tiden. Länkar mitt inlägg om det här utifall du är sugen: http://lingonhjarta.blogspot.com/2011/02/lanebocker-pa-i-prytlen.html

  2. Ah, skont att hora att du mar battre! Ta hand om dig!
    Tyvarr har jag inga tips – ingen iphone!

Kommentera

