Min första fånbok

Satt och läste tidningen och insåg att Arne Dahls senaste, som jag längtat så efter, redan är ute! Så går det när man tar paus från verkligheten och föder barn.

Hur som helst fick min otålighet kombinerad med min nyfikenhet mig att klicka hem den som e-bok i telefonen. Registrerade kortet i bokusappen och vips är den här! Dubbelrecension – dvs av boken som sådan och av att läsa i telefonen (eller fånen som den heter härhemma) – kommer!

One response to “Min första fånbok

  1. Vad roligt! Låter som det är värt att pröva. Lyssnar annars mest, via Storytel.

Kommentera

